Profesorado, madres y padres y representantes políticos se han concentrado esta mañana en la comarca de O Morrazo para demandar a la consellería de Educación más medios y planificación del próximo curso escolar 2020-2021 en el que «prioricen la salud del alumnado», indican desde la comunidad educativa del IES Rodeira de Cangas.

Concentración ante el Concello de Cangas.

«Temos dereito a coñecer como se vai organizar o próximo curso, cales van ser os requisitos de espazo, de comunicación, de distribución de aulas, de utilización de instalacións comúns, de entradas e saídas dos centros, de como se vai garantir a seguridade das nosas fillas e fillos, e a das súas familias en consecuencia, en transportes e comedores escolares xa de por si saturados. Temos dereito a saber de que maneira a consellaría de educación ten planificado como vai atender ao alumnado galego en centros escolares masificados», reclamen desde la Confederación de Anpas Galegas.

Concentración en Bueu impulsada por el IES Johan Carballeira..

Las concentraciones se han llevado a cabo en los municipios de Bueu, Cangas y Moaña a las puertas de los concellos e institutos.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *