El Concello de Cangas anuncia la cancelación del concierto de A Banda da Loba y el aplazamiento del “Pequeno Cabaret Infantil” de Nelson Quinteiro. Aseguran desde el gobiern local que «ante as previsións de chuvias persistentes anunciadas para a tarde e noite do sábado 30 de agosto, e tras consultar con MeteoGalicia durante estas últimas horas, vémonos na obriga de adiar o espectáculo familiar de Nelson Quinteiro “Pequeno Cabaret Infantil”, prevista para realizar ás 19.30 no eirado do Costal e o concerto de A Banda da Loba, previsto para o 30 de agosto no Recinto de Festas de Naves de Ojea», comunican.
Consideran que en estas actividades se puede ver comprometida la seguridad de los asistentes, artistas y personal técnico «polo que se tomou esta decisión tras unha avaliación conxunta coas autoridades locais, equipos de seguridade e técnicos, priorizando sempre o benestar de tódolos implicados».
El resto de las actividades previstas en el programa se mantienen «esperando que melloren as condicións nos próximos días».
El gobierno local acaba de encender, como viene siendo tradicional a lo largo de los últimos años de manera simbólica, el alumbrado festivo.