A denuncia días atrás do portavoz de XM, Javier Carro, porque o estacionamento de vehículos no vial de Couso, na parroquia de Meira, impide o paso dunha ambulancia e, en consecuencia, demanda ao Concello que sinalice a prohibición de aparcar nesa rúa sacou á luz un conflito veciñal. Tras a publicación neste medio da noticia, propietarios dos coches que, supostamente, dificultan o paso puxéronse en contacto con Morrazo Noticias negando que sexa así e defendendo que, aínda que os coches estean aparcados, a ambulancia si pode acceder ata as últimas vivendas. Como proba, envían varios vídeos. Tamén aseguran que non recibiron ningunha multa por parte da Policía Local.
«Soy una de las propietarias de uno de los coches a los que hacéis referencia en vuestra noticia. Para empezar decir, que en el año y medio que lleva una de las vecinas de nuestra asociación de vecinos de Meira, quejándose por el aparcamiento, a ninguno de los propietarios de dichos vehículos nos ha llegado ninguna denuncia, ninguna de esas supuestas 15, si es cierto que cada quien puede denunciar lo que considere pero eso no quiere decir que sea legal o que dichas denuncias sean efectivas y comunicadas. En esta noticia habéis dado a entender que tenemos comunicación legal de dichas denuncias y que no actuamos al respecto, cuando eso no es cierto.
Con respecto a los metros, y a el paso de una ambulancia, en este año y medio hemos comprobado más de una vez por desgracia que la ambulancia pasa perfectamente aun estando los coches aparcados donde se acordó con la Policia Local. Es muy fácil mandar la foto que han mandado en la que uno de los coches estaba haciendo una PARADA OCASIONAL, como puede hacer cualquier persona en doble fila en cualquier carretera o camino.
Para terminar, y refiriéndome al resto de vecinos que vivimos en este camino, hemos medido una y otra vez la zona, hemos consultado en el Ayuntamiento, en la Policía Local, etc, si el estacionamiento en la zona era legal o no, a lo que siempre se nos dijo que si».
Con todo, o edil de Mobilidade, Rodrigo Currás, admitiu que existen uns sinais comprados na anterior lexislatura para prohibir o estacionamento neste camiño e que aínda non se instalaron. Tamén apostilou que a lexislación xa impide aparcar nestes viais estreitos sen necesidade de pintar liña amarela ou colocar un sinal.
Pola súa banda, Carro mostra distantas imaxes de vehículos aparcados para demostrar que non queda espazo para o paso da ambulancia e defende a sinalización alegando que «o regulamento di que alí onde o vial non ten o ancho minimo de 4 metros non se pode aparcar». «Ese sinal que leva comprada dous anos e que se atopa depositada no Concello que se poña dunha vez e alli onde se poida aparcar que se permita e se hai conflito que se actúe por parte de quen ten competencias que é o Concello de Moaña».