El gobierno local de Cangas ha comenzado a mantener reuniones con las asociaciones de vecinos. Ayer le tocó el turno a la AAVV de Santa Marta y a su homóloga de Liméns. El presidente de esta última, José ‘Pepe’ Figueroa, ha sido especialmente crítico y ha definido el encuentro como “ir como amigos a tomar un café”. Una manera irónica aderezada con resignación para querer decir que “non presentan ideas ni novas o que xa temos”. “Restricciones ninguna e propostas tampoco, pensaban que nosotros íbamos con ideas”, asevera Figueroa, que siempre ha sido especialmente crítico con la idea de poner en marcha leiraparkings como medida disuasoria para retirar los coches del entorno de las playas de la parroquia de O Hío. “Non teñen ou non queren poñer algunha idea por diante”, sentencia.
Para la regidora, Araceli Gestido, que estuvo presente junto a los edil Antón Iglesias y Sagrario Martínez, el encuentro fue mucho más productivo porque “por un lado “recollemos as peticións que traían de ambas zonas (Santa Marta e Liméns) e de outro lado traballamos sobre as diferentes medidas de sinalización viaria que se poden levar a cabo dende o Concello para mellorar os problemas derivados da chegado do trafico estival como desbroces, pintado de amarelo o sinalización vertical variada”.
Los vecinos son pesimistas y creen que este verano “será sempre igual porque as cousas non se fan enton a lista sempre e a mesma”. “Os desbroces chegaran para septembro o pintado despois dos desbroces e así…», relatan.